Pierwszy konkurs European Lotteries w zakresie innowacyjności odbył się w Oslo w 2015 roku.
Europejskie Stowarzyszenie Loterii (European Lotteries) zamierza powtórzyć ten sukces na tegorocznym IX Kongresie EL w Krakowie.

To najlepsza okazja, aby zaprezentować najnowsze i najbardziej innowacyjne projekty Twojej firmy!
Nie przegap jej.

Celem konkursu European Lotteries Innovation Award jest dostrzeżenie i promowanie najlepszych praktyk w zakresie innowacyjności branży loteryjnej. To idealne miejsce na przedstawienie na forum najważniejszych innowacji wprowadzonych przez Twoją loterię. W konkursie zostaną zaprezentowane ciekawe i inspirujące innowacje, a najbardziej obiecujące zostaną nagrodzone i przedstawione na scenie.

Innowacją może być produkt, usługa lub proces skierowany do klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Bez względu na to, czy zwiększa sprzedaż czy też poprawia efektywność Twojego działu sprzedaży, kluczową kwestią jest duch innowacyjności.

Jedynie dwa warunki do spełnienia:
  • Twoja loteria musi należeć do stowarzyszenia European Lotteries
  • Twoja innowacja została wdrożona w ciągu ostatnich dwóch lat

Przedstaw swoje najbardziej innowacyjne osiągnięcia w drugiej edycji konkursu European Lotteries Innovation Award!

Dziesięć najlepszych projektów, które zostaną zgłoszone do konkursu, będą przedstawione podczas IX Kongresu EL2017 w dniach 5-7 czerwca 2017 roku w Krakowie. Najlepsze projekty otrzymają certyfikat „Innovation Award”. Trzy najwyżej ocenione innowacje zostaną uhonorowane pucharem i przedstawione w EL Magazine.

Jesteśmy pewni, że szeroki zakres zaprezentowanych innowacji będzie źródłem korzyści i inspiracji dla społeczności naszej branży. Życzymy powodzenia w prezentacji Twojego zgłoszenia!

Procedura nadsyłania zgłoszeń

Zarejestruj się na stronie www.innovationaward.submit.to

Otrzymasz tu wskazówki, które poprowadzą Cię przez procedurę składania zgłoszenia. Można zgłaszać szeroki zakres materiałów multimedialnych.

Proces oceny

Jury składa się z wewnętrznych i zewnętrznych ekspertów branżowych, mających bogate doświadczenia w zakresie innowacyjności. Jury oceni wszystkie wnioski na podstawie standardowych, określonych wcześniej i publicznie przedstawionych kryteriów.

Opłaty zgłoszeniowe

Opłata wynosi 500 € za jedno zgłoszenie.

Termin nadsyłania zgłoszeń

Innowacyjne projekty należy zgłaszać do 14 kwietnia 2017.

Kryteria oceny

  • Innowacyjność (30%)
  • Korzyści dla klienta (30%)
  • Realizacja (20%)
  • Rezultat i Powodzenie (20%)

Kontakt

Wszelkie pytania prosimy kierować drogą mailową na adres:

info@european-lotteries.org
– proszę wpisać w temat wiadomości: “Innovation Award”.

Członkowie jury

Héloïse Lauret

Héloïse Lauret jest dyrektorem działu innowacji w BNP Paribas Cardif od 2012 roku. Odpowiada przede wszystkim za rozwijanie kultury innowacyjności w firmie. Jakie są jej wyzwania? Świadomość tego, co dzieje się wewnątrz i na zewnątrz firmy i przekształcenie wynikających z tego wniosków w projekty, prowadzenie kreatywnych warsztatów, promowanie nowych sposobów pracy, w większym stopniu na zasadzie współpracy, zapewniającej większą elastyczność działania i kreatywność. Szukanie sposobów wprowadzania innowacji z korzyścią dla działalności biznesowej, partnerów oraz klientów firmy.
Zdaniem Héloïse Lauret najbardziej wartościowym zasobem firmy są jej pracownicy, a zatem ważne jest, aby organizacje, które rozpoczynają procesy transformacji, miały na uwadze przede wszystkim swoich pracowników.

Mario Herger

Mario jest założycielem Enterprise Garage. To butikowa firma doradcza działająca w obszarach innowacyjności, Doliny Krzemowej, przedsiębiorczości wewnątrz firm, transformacji cyfrowej i grywalizacji. Zajmuje się badaniem technologii i trendów, ze szczególnym uwzględnieniem trendów wykładniczych Ma ponad 15-letnie doświadczenie zarządcze we wdrażaniu innowacyjności w korporacjach zaawansowanych technologii, takich jak SAP. Prowadzi inspiracyjne wycieczki po Dolinie Krzemowej dla menedżerów, pomagając im w zrozumieniu sposobów myślenia i najnowszych trendów oraz jest przewodnikiem po sieci innowatorów i przedsiębiorców. Mario jest autorem kilkunastu książek i setek wpisów na blogach oraz artykułów. Jego najnowsze książki to „Das Sillicon-Valey-Mindset” oraz mająca się ukazać „The last driver license holder…”

Hester Hilbrecht

Hester Hilbrecht pełni funkcję stratega projektowego i pomotora myślenia projektowego w SAP w Berlinie. Zarządza projektami ko-innowacyjnymi realizowanymi dla klientów. Wcześniej pracowała w laboratoriach SAP w Palo Alto i zajmowała się wspólnie z deweloperami integracją potrzeb użytkowników w opracowywaniu nowych produktów i usług. Miłością do inteligentnego designu zaraziła się w Hasso Plattner School of Design Thinking w Poczdamie, gdzie studiowała przez rok. Pozyskane tam umiejętności wykorzystała w niemieckiej firmie wydawniczej, a po przeprowadzce do Bay Area, zaszczepiała metodologię „design thinking” pracując z deweloperami SAP. Hester jest również prelegentką na różnych konferencjach, takich jak TEDx.

Niki Ernst

Niki żyje życiem nomady. Kursuje pomiędzy Wiedniem a San Francisco. Spędza około 10 dni w miesiącu w różnych miastach, tam gdzie akurat odbywają się konferencje, na których jest coachem prelegentów. Jest członkiem-założycielem organizacji Silicon Valley Inspiration Tours, w ramach której organizuje intensywne kilkutygodniowe objazdy w Dolinie Krzemowej. W programie objazdowym bierze udział 10 osób, które mogą przekonać się, dokąd zaprowadzi ich podróż, jaką podejmują w życiu osobistym i zawodowym. Jego credo brzmi: „Chcę co miesiąc zmienić życie 10 osób”. Absolwenci tego programu potwierdzają ten efekt.

Pedro do Carmo Costa

Pedro jest współzałożycielem i partnerem w Intersection Ventures, generatorze przedsiębiorczości, który łączy ludzką i sztuczną inteligencję dla rozwiązywania problemów trapiących konsumentów oraz poszczególne branże. Wcześniej był współtwórcą i odpowiadał za rozwój biznesu w Exago – wiodącym producencie innowacyjnego oprogramowania.
Od ponad 16 lat koncentruje się wokół sztuki i nauki innowacyjności. Pedro współpracuje z dużymi firmami w budowaniu ich kompetencji w dziedzinie innowacyjności oraz pomaga w skutecznej ewolucji i rozwoju. Przed założeniem Exago, był dyrektorem zarządzającym w Stategos, wiodącej firmie innowacji strategicznych. Współpracował tam z liderami opinii, takimi jak Gary Hamel i Peter Skarzynski. Ponadto jest wykładowcą na wielu uczelniach i prelegentem wypowiadającym się na tematy związane z budowaniem kompetencji w zakresie innowacyjności, zaangażowania i kolektywnej inteligencji.

Dietmar Dahmen

Dietmar Dahmen zaczynał karierę od planowania strategicznego, a następnie przeszedł do działalności kreatywnej, w której zdobył wiele nagród. Był dyrektorem kreatywnym w DDB, wykonawczym dyrektorem kreatywnym w Ogilvy, dyrektorem kreatywnym i zarządzającym w BBDO.
Dziś prowadzi niezależną działalność i jest profesjonalnym prelegentem i konsultantem w dziedzinie zmiany, innowacyjności oraz przełomowych strategii rynkowych. Pracuje dla globalnych klientów i realizuje projekty na całym świecie. Dietmar zasiada w radach doradczych wielu firm w Europie i USA i pełni funkcję dyrektora ds. innowacyjności w „ecx.io”.
Należy do austriackiego Creative Club i oraz niemieckiego Art Directors Club, a także pełni funkcję eksperta ds. transformacji cyfrowej i innowacyjnego marketingu w Europejskim Stowarzyszeniu Agencji Komunikacyjnych (EACA). Jest też członkiem SAP Business Expert Circle i współpracuje z CMO.com na całym świecie.

André Noël Chaker

André od dwudziestu lat odpowiada za zarządzanie innowacyjnością w firmach z branży mediów, technologii i loterii. Jest również autorem bestsellerów biznesowych i jednym z najpopularniejszych w Finlandii mówców inspiracyjnych poruszających tematy związane z przedsiębiorczością i innowacyjnością. Pełnił funkcję dyrektora ds. rozrywki i rozwoju biznesu w fińskiej loterii narodowej Veikkaus. Obecnie jest doradcą w C & C Global Advocates, kieruje i wspiera szereg innowacyjnych startupów w dziedzinie wydawniczej i gier.

David Caygill

David is a specialist in technology driven innovation. He is a hybrid of strategic, creative and technology capabilities and for the last 17 years he’s been applying emerging technologies to big problems to give the brands he works for the competitive edge. He’s been responsible for developing innovative new game concepts and products for the National Lottery in the UK and also led new product development for a consortium of European lotteries. As managing director of the iris Nursery he also incubates startups and match-makes them with brands.

Alongside practical work he’s also a thought leader on tech, innovation and retail. As a speaker at industry events he’s a regular contributor to South By South West as a presenter and interactive awards judge, presented a keynote on next generation retail at World Retail Congress in Dubai and contributes to Campaign, Contagious, Brand Republic and The Drum.

ORGANIZERS

    

PREMIUM PARTNERS

SEMI PREMIUM PARTNER