Nasi Prelegenci

Martin Lindstrom

Martin Lindstrom

Martin Lindstrom jest jednym z najlepszych specjalistów ds. budowania marki. Pełnił funkcję doradcy w zakresie budowania marek przyszłości dla wielu firm z listy Fortune 100 począwszy od Coca-Cola przez Nestle po Red Bull. Martin Lindstrom znajduje się w rankingu 100 Najbardziej Wpływowych Ludzi na Świecie według magazynu TIME (“Worlds 100 Most Influential People”).
Aż sześć publikacji Martina Lindstorma zostało uznanych przez czasopisma New York Times oraz Wall Street Journal za bestsellery o przełomowym znaczeniu dotyczącym tematatyki brandingu, w tym pozycje: „Buyology: Prawda i Kłamstwa o tym dlaczego kupujemy”, „BRANDsense” i „Brandwashed.”

„Buyology” została określona jako „wybór roku” przez USA Today i znalazła się na liście Top 10 bestsellerów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, w tym na listach New York Times i Wall Street Journal. Jego książka BRANDsense została uznana przez Wall Street Journal za „jedną z pięciu najlepszych książek marketingowych, jakie kiedykolwiek opublikowano”.

David Rowan

David Rowan

Redaktor naczelny brytyjskiej edycji magazynu WIRED. W zeszłym roku wykonał 120 lotów w celu zbadania firm i przedsiębiorców zmieniających nasz świat, ostatnio spędzając czas z założycielami WhatsApp, LinkedIn, Google, Spotify, Xiaomi, Nest, Twittera i wieloma innymi, przełomowymi start-up’ami z Tel Awiwu po Shenzhen.

Ostatnio przemawiał dla banków, rządów i firm z listy Fortune 100. Niedawno przerowadzał również wywiady z will.i.am, James’em Murdoch’em i David’em Cameron’em. David był felietonistą dla The Times, GQ, Condé Nast Traveler i The Guardian.

W WIRED rozszerzył markę na konferencje, aplikacje i firmę konsultingową. Jest współzałożycielem FlowJourneys.com, gdzie zabiera niesamowite osoby na weekendowe przygody w najbardziej niezwykłych miejscach świata. I nadal poszukuje przyszłości.

Agata Grabowska

dr Agata Grabowska

Doktor socjologii, dłuższy czas związana z IFiS PAN, gdzie realizowała duże międzykulturowe badania porównawcze dotyczące jakości życia i edukacji. Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i University of Technology w Sydney, starszy doradca ds. marki i planista strategii, doświadczona w różnych kategoriach i branżach, począwszy od usług finansowych po FMCG w regionie EMEA i w Australii.

Przez ostatnich 10 lat Agata Grabowska pracowała dla McCann Worldwice jako Human Insights Director, prowadząc projekty w Warszawie i Manchesterze dla dużych, światowych marek takich jak Coca-Cola i Sabmiller. Następnie dołączyła do firmy konsultingowej CPC, należącej do marki DBD a następnie przeniosła się do Sydney Behavioral Architects. W 2016 roku wróciła Do Polski i prowadzi swój butik koncepcyjny BLINK, gdzie zajmuje się zmianą zachowań za pomocą narzędzi wywodzących się z ekonomii behawioralnej, a także strategią marek.

Agata Grabowska jest często zapraszana na różnego rodzaju wydarzenia, prowadzi wykłady, warsztaty i seminaria. Jest także jurorem w różnych konkursach marketingowych, np.: Innovation Award, Eurobest, Young Lions.

Julia Krysztofiak – Szopa

Julia Krysztofiak-Szopa

Julia Krysztofiak-Szopa pracuje w branży startupowej od 8 lat. Jest menedżerem i trenerem w startup’ach.
Obecnie zajmuje stanowisko Prezesa Startup Poland – organizacji non-profit z siedzibą w Warszawie, która wzmacnia śrdowisko startupowe w Polsce poprzez poprzez inicjatywy badawcze, edukacyjne i popularyzacyjne.
Jako właściciel największej bazy danych polskich firm startupowych, organizacja publikuje roczne sprawozdanie na temat stanu środowiska polskich startupów, wskazując czynniki, bariery wzrostu, możliwości i trendy w branży. Od 2016 r. Startup Polska koordynuje podobne badania w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.
Julia Krysztofiak-Szopa większość doświadczeń zdobyła w Krzemowej Dolinie i Szwajcarii. Była pierwszą dyrektor programową kalifornijskiego akceleratora startupów Blackbox.vc. Jest również przedsiębiorcą i współwłaścicielem globalnej marki produkowanej w Polsce bielizny Wellfitting. Z wykształcenia jest filozofem. 

Katarzyna Młynarczyk

Katarzyna Młynarczyk

Konsultant ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w obszarze strategii i digitalizacji biznesu. Jako CEO współtworzy Socjomanię. Od ponad 9 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Posiada doświadczenie szkoleniowe i konsultingowe na poziomie ponad 5000 godzin.

Szkoliła, doradzała, prowadziła projekty rozwojowe oraz strategie digital dla takich firm jak: VELUX, COTY, Danone, HPE, BZWBK Leasing, Cartoon Network, KUKBUK, Wydawnictwo Znak, ITM Polska Sp. z o.o. (Grupa Muszkieterów), Raben Group, Transporeon Group, Veracomp, Jones Lang LaSalle, Ambasady (Kanady i Izraela), IBM, CCIG, polskie uczelnie wyższe.

ORGANIZERS
    
PREMIUM PARTNERS
SEMI PREMIUM PARTNER