Martin Lindstrom

Martin Lindstrom

Martin Lindstrom

Martin Lindstrom jest jednym z najlepszych specjalistów ds. budowania marki. Pełnił funkcję doradcy w zakresie budowania marek przyszłości dla wielu firm z listy Fortune 100 począwszy od Coca-Cola przez Nestle po Red Bull.
Martin Lindstrom znajduje się w rankingu 100 Najbardziej Wpływowych Ludzi na Świecie według magazynu TIME (“Worlds 100 Most Influential People”).

Aż sześć publikacji Martina Lindstorma zostało uznanych przez czasopisma New York Times oraz Wall Street Journal za bestsellery o przełomowym znaczeniu dotyczącym tematatyki brandingu, w tym pozycje: „Buyology: Prawda i Kłamstwa o tym dlaczego kupujemy”, „BRANDsense” i „Brandwashed.”

„Buyology” została określona jako „wybór roku” przez USA Today i znalazła się na liście Top 10 bestsellerów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, w tym na listach New York Times i Wall Street Journal. Jego książka BRANDsense została uznana przez Wall Street Journal za „jedną z pięciu najlepszych książek marketingowych, jakie kiedykolwiek opublikowano”.

Jego najnowsza książka ukazała się w lutym 2016 roku: SMALL DATA – The Tiny Clues That Uncover Huge Trends (St. Martin’s Press, New York).

Lista nominacji i nagród:

  • Grudzień 2016: SMALL DATA rekomendowana przez magazyn „Success” w rankingu „List of 2016 Books to Make You Successful”.
  • Grudzień 2016: „Stacklist” ogłasza książkę SMALL DATA jako najlepszą książkę dla przedsiębiorców w 2016 roku.
  • Grudzień 2016: „LinkedIn Top Voices 2016” wybiera SMALL DATA jako „Top Voice for 2016”
  • Grudzień 2016: SMALL DATA druga na liście „Harvey Schachter” top 10 książek 2016 roku.
  • Grudzień 2016: magazyn INC wyróżnia SMALL DATA jako najlepszą książkę w dziedzinie sprzedaży i marketingu w 2016 roku na Inc.com.
  • Grudzień 2016: 800-CEO-READ zamieszcza książkę SMALL DATA na swojej liście nominowanych do Business Book Awards 2016.
  • Październik 2016: „strategy + business” wyróżnia SMALL DATA jako najlepszą książkę biznesową 2016 roku w marketingu.
  • Marzec 2016: SMALL DATA numerem 9 na liście bestsellerów NYT.
  • Luty 2016: SMALL DATA numerem 1 na „Barnes & Nobles”.

Jest prezenterem i producentem popularnego programu telewizyjnego NBC: „Main Street Makeover” TODAY. Jest felietonistą w Fast Company i TIME, a także pisze teksty do Wall Street Journal, Newsweek, The Economist, New York Times, Bloomberg Businessweek, The Washington Post, USA Today i in. Zapraszany jako ekspert do stacji telewizyjnych na całym świecie.

ORGANIZERS

    

PREMIUM PARTNERS

SEMI PREMIUM PARTNER