
Konkurs EL Advertising Awards to sposób na dostrzeżenie i promocję najlepszych praktyk w branży loteryjnej. Konkurs jest nieodłącznym elementem każdego Kongresu Europejskiego Stowarzyszenia Loterii.
Tegorocznych laureatów wybrali delegaci obecni na sesji Advertising Awards w czasie Kongresu EL 2017 w dniach 5-8 czerwca w Krakowie. Nagroda Grand Prix Advertising Award, za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie reklamy, została wręczona podczas uroczystej gali zamykającej kongres.
KATEGORIA 1
Najlepsza reklama gier
liczbowych
nadawana w telewizji/kinie
KATEGORIA 2
Najlepsza reklama
instant games
nadawana w telewizji/kinie
KATEGORIA 3
Najlepsza reklama
gier sportowych
nadawana w telewizji/kinie
KATEGORIA 4
Najlepsza reklama
korporacyjna
nadawana w telewizji/kinie
KATEGORIE – ADVERTISING AWARDS: nominowani i zwycięzcy
Warunki uczestnictwa
W konkursie Advertising Awards mogą wziąć udział wszystkie loterie członkowskie EL.
Zgodnie z tradycją EL zapraszamy do zgłaszania najlepszych filmów reklamowych powstałych po zakończeniu ostatniego Kongresu EL. Do konkursu można zgłaszać reklamy i akcje promocyjne, które były prezentowane na rynku od czerwca 2015 do kwietnia 2017 roku.
Zgłoszenia nie dotyczą reklam i akcji promocyjnych, które ukazały się w formie drukowanej.
W poszczególnych kategoriach ani w całym konkursie nie obowiązuje limit zgłoszeń składanych przez członków EL.
Procedura składania wniosków
Opisy zgłoszeń o długości nieprzekraczającej 500 słów należy składać w języku angielskim. Wyboru kategorii zgłoszenia do nagrody EL2017 należy dokonać za pomocą formularza online.
Po opłaceniu i potwierdzeniu wniosku do każdego zgłoszenia należy złożyć:
- plik wideo lub multimedialny o wysokiej rozdzielczości w formacie MOV pro res.
- opis tekstowy do każdego zgłoszenia o objętości do 500 słów. Opis należy przygotować w języku angielskim w pliku .doc lub .pdf.
Plik należy przesłać na adres to awards@EL2017.pl korzystając np. z serwisu Filemail lub WeTransfer z opisanym obok identyfikatorem pliku.
Zgłoszenia należy przesłać do 5 maja 2017 r.
Każdy film reklamowy powinien mieć maksymalną długość 90 sekund. Zgłoszenia w wersji językowej innej niż angielska muszą być dubbingowane w języku angielskim lub mieć angielskie napisy.
Przyjmowanie zgłoszeń do udziału w Advertising Awards zostało zakończone
Wszystkie zgłaszane pliki powinny być oznakowane w podany poniżej sposób:
-
- Nazwa Operatora Loterii:
- Kategoria Nagrody EL:
- Zgłoszony tytuł:
-
- Nazwa Operatora Loterii:
- Kategoria Nagrody EL:
- Zgłoszony tytuł:
- Opis zgłoszenia:
Proces oceny
Jury konkursu EL Advertising Awards oceni zgłoszenia na podstawie ustalonych kryteriów i wybierze krótką listę trzech zgłoszeń w każdej kategorii.
Zgłoszenia zakwalifikowane do krótkiej listy zostaną przestawione w interaktywnej strefie konkursu podczas Kongresu EL.
Wszyscy delegaci mogą oddać jeden głos w każdej kategorii.
Spośród czterech zwycięskich zgłoszeń komisja wyłoni zdobywcę Grand Prix Advertising Award.
Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach zostaną oficjalnie ogłoszeni i otrzymają trofea podczas sesji w środę 7 czerwca 2017.
Decyzja jury jest ostateczna i wiążąca, a odwołania nie będą przyjmowane. Ocenione zgłoszenia nie będą zwracane.
Uczestników konkursu EL Advertising Awards oraz wszystkich delegatów zachęcamy do uczestnictwa w konkursie i głosowania na swojego faworyta.
Nagrody
Laureaci zwycięskich zgłoszeń w poszczególnych kategoriach oraz zdobywca nagrody głównej Grand Prix Advertising Award otrzymają trofea po głosowaniu, które odbędzie się podczas sesji Advertising Awards w środę 7 czerwca 2017 roku.
Trofeum Grand Prix Advertising Awards zostanie wręczone wieczorem 7 czerwca podczas gali kończącej EL 2017.
Opłaty za zgłoszenie
Wpisowe w wysokości 1650 zł (375 EUR + VAT) za każde zgłoszenie zostanie zafakturowane po potwierdzeniu uczestnictwa.
Organizatorzy muszą otrzymać opłatę przed 5 maja 2017 r.
Wpisowe nie dotyczy nagrody Grand Prix Advertising Award, ponieważ będzie ona przyznana jednemu spośród zwycięzców poszczególnych kategorii.
Kryteria oceny
Zgłoszenia będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:
- Wpływ/skuteczność gry/produktu
- Zawartość informacji (znaczenie dla grupy docelowej)
- Design/estetyka
- Kreatywność
- Zdolność przyciągnięcia i utrzymania uwagi klienta (cut-through)
- Zdolność zmiany percepcji klienta
- Wszelkie inne kryteria, które jury uzna za istotne
Termin składania zgłoszeń
Zgłoszenia będą przyjmowane przez Organizatorów do 5 maja 2017 roku pod adresem: awards@EL2017.pl.
Pytania
Wszelkie pytania dotyczące nagród prosimy kierować do Komitetu Nagrody EL 2017 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: awards@EL2017.pl
podając w temacie „EL Advertising Awards”.
Zapraszamy do udziału w konkursie EL Advertising Awards w 2017 r. Czekamy na zgłoszenia i życzymy powodzenia podczas konkursu.
UWAGA: Aby umożliwić ocenę zgłoszeń, konieczne jest dokonanie rejestracji oraz wpłaty.
ORGANIZERS
PREMIUM PARTNERS
SEMI PREMIUM PARTNER