Katarzyna Młynarczyk

David Rowan

Katarzyna Młynarczyk

Konsultant ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w obszarze strategii i digitalizacji biznesu. Jako CEO współtworzy Socjomanię. Od ponad 9 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Posiada doświadczenie szkoleniowe i konsultingowe na poziomie ponad 5000 godzin.

Szkoliła, doradzała, prowadziła projekty rozwojowe oraz strategie digital dla takich firm jak: VELUX, COTY, Danone, HPE, BZWBK Leasing, Cartoon Network, KUKBUK, Wydawnictwo Znak, ITM Polska Sp. z o.o. (Grupa Muszkieterów), Raben Group, Transporeon Group, Veracomp, Jones Lang LaSalle, Ambasady (Kanady i Izraela), IBM, CCIG, polskie uczelnie wyższe.

Doradzała w kwestii kampanii employer branding w nowych mediach (m.in. Danone, COTY). Prelegentka na konferencjach branżowych w zakresie marketingu internetowego i employer brandingu.

W agencjach interaktywnych pełniła stanowiska managera zarządzającego dużymi zespołami pracowników. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji – marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Wykładowca AGH w Krakowie (kierunek Social Media i Content Marketing oraz Employer Branding). Kierownik i pomysłodawca studiów “Nowy marketing” na Collegium Da Vinci w Poznaniu.

Posiada dyplom Design Thinkers Academy z zakresu umiejętności projektowania usług (service design). Obecnie studentka MBA na Laurea University of applied science w Helsinkach (kierunek Service Innovation and Design). Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój. Swoje warsztaty i prace strategiczne w projektach konsultingowych opiera na narzędziach service design.

ORGANIZERS

    

PREMIUM PARTNERS

SEMI PREMIUM PARTNER